Redfall güncellemesi, Xbox Series X|S oyuncuları, gizli alt etmeler ve daha fazlası için 60 FPS performans modu ekler - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

Redfall güncellemesi, Xbox Series X|S oyuncuları, gizli alt etmeler ve daha fazlası için 60 FPS performans modu ekler - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
  • Giriş Yanıtı Ön Ayarı ayarında değişiklik yapmak, sizin için en uygun denetleyici ayarlarını bulmanıza yardımcı olacak harika bir ilk adımdır
  • Artan açık dünya düşman nüfusu ve görev karşılaşması dengelemesi Sanat yönetmenliği uygun bir şekilde tüyler ürpertici, gerçekten acımasız hikaye ritimleriyle birleştirilmiş SAT AM çizgi filmleri arasındaki esrarengiz bir vadide ustaca ilerliyor
    • Arkane Önerileri:
      • Hızlı tempolu çok oyunculu FPS hayranları için – Genel olarak daha hızlı ve daha duyarlı olma eğiliminde oldukları için Orta, Yüksek veya Doğrusal Giriş Yanıtı Ön Ayarlarına göz atın Ancak genel sonuç, stüdyonun tipik olarak yapabileceklerinin bir veya üç adım altında gibi görünüyor Net modellerinde ekran anlatımıyla ilgili çeşitli sorunlar düzeltildi:
      • Oturum açarken e-posta adresini, kullanıcı adını ve/veya şifreyi girmek için “Enter’a basın” şeklindeki hatalı istem kaldırıldı Silah sesleri de işe yarıyor ve kazıklayan vampirler hissettiriyor iyi
      • Artık Remi, Bribón’un ne zaman ve nerede düşürüleceği konusunda uyarılacak
      • Haritayı kullanırken objektif arama alanlarının hızlı seyahat eylemlerini engellemesi sorunu düzeltildi
      • Kontrolcü Hassasiyetini artıran oyuncular için, eğer bu yardıma ihtiyacınız varsa Varsayılan/Güçlü/Çok Güçlü Nişan Yardımı Gücü ve ADS Anilik Gücü’nü denemeyi düşünün
      • Kara Güneş boss arenasındaki aydınlatma sunumu iyileştirildi Alan açık kalırsa anlatım her yedi saniyede bir güncellenir 1 yükseltme etkinken kenar yumuşatma ayarı artık Video Ayarlarında gizlidir

      Çok Oyunculu

      • Çok Oyunculu oturumlar için görsel olarak farklı oyuncu göstergeleri ve işaretleri ile takımdaki her oyuncu için benzersiz ortak çalışma rengi eklendi
      • Nişangah görünürlüğünü iyileştirmek için nişangahlar ve susturucu namluları güncellendi
      • Redfall Commons’a benzersiz açık dünya düşman karşılaşmaları eklendi
    • Aşağıdaki alanlarda geliştirilmiş ışığa duyarlılık çalışması:
      • Clacker Unrivaled silahını ADS’de kırmızı bir acil durum ışığının yakınında ateşlemek
      • Görev Brifing Tablosu artık Ana Görevler ve İsteğe Bağlı Görevler arasında daha iyi bir ayrım yapıyor Dikkate değer gizli kaldırma işlemleri ve bazı denetleyici işleme iyileştirmeleri de dahil olmak üzere bir dizi başka iyileştirme de var

      Kullanıcı arayüzü

      • Susturuculu veya susturuculu namlu eklentili silahlar artık araç ipuçlarında “sessiz” durumlarını yansıtıyor

        Redfall’dan hiçbir zaman nefret etmedim ama Dishonored ve Prey gibi önceki Arkane oyunlarının uzun süredir hayranı olarak pek çok açıdan kesinlikle hayal kırıklığı yarattı

    • Kontrol Cihazı Hassasiyetinizi Giriş Yanıtı Ön Ayarları varsayılan değerinden artırmak/azaltmak, genel sol/sağ dönüş hızınızı doğrudan artıracak/azaltacaktır

      Bugünün en iyi Xbox fırsatları

    • Vampir ölümü ve parçalanması
    • Fall Like Lightning için görev diyaloğu eklendi

    Dövüş

    • Oyuncular artık gizlice yaklaşıp habersiz Tarikatçılar ve Bellwether düşmanlarını kazıklı silahlarla alt edebilirler

    İlk piyasaya sürüldüğünde yönetici editör Jez Corden, Redfall incelememizi yazdı ve şunları paylaştı: “Arkane’in muhteşemliğine dair bakışlar Redfall’da mevcut

  • Psişik Kalıntı için bir eğitim bıçağı ve Arşiv girişi eklendi
  • Kontrol Cihazı Hassasiyetini azaltan oyuncular, nişan alma konusunda kontrol sahibi olmak için savaşıyormuş gibi hissetmenizi önlemek için Çok Zayıf/Zayıf/Varsayılan Nişan Yardımı Gücü ve ADS Ani Güç ön ayarlarını deneyin
  • Kara Güneş boss arenasında Kale dövüş davranışı iyileştirildi
  • Remi’nin C4’ü patladıktan sonra artık dünyada kalmıyor
  • Görev hedefinin devamlılığı için çeşitli düzeltmeler yapıldı
  • Kilitlenmemiş bir zorluk seçerken, ekran anlatıcı “Seçilen Zorluk”u anlatacaktır
  • Oyuncuların “Bethesda
    • Susturuculu silahlar daha az ses çıkarır ve yakındaki düşmanları uyarma olasılıkları daha azdır

    Ulaşılabilirlik

    • Ekran Anlatımındaki İyileştirmeler:
      • Çok Oyunculu Lobi durumu Hazır ve Hazır Değil arasında değiştiğinde anlatım güncellenir
      • Rum Runner’ın başarı açıklaması netleştirildi
      • Düşmanların boşta kalma durumunda sıkışıp kalabileceği ve oyuncuyla etkileşimi kesebileceği çeşitli senaryolar düzeltildi
      • Kahraman yeteneklerinde, silahlarında ve genel oyun sistemlerinde çeşitli performans iyileştirmeleri yapıldı
      • İkinci bir monitörde Pencereli ekrandayken Oyun Ayarlarının varsayılan değerlerine sıfırlanmasıyla ilgili sorun düzeltildi
  • Arkadaş Listesi açıkken, Çok Oyunculu Lobiden çıkışta artık “Çık” veya “Lobiden Ayrıl” yerine düzgün şekilde “Kapat” yazacak
  • Silah ateşinin neden olduğu yanıp sönen ortam ışığı patlaması
  • Ping’ler dünyaya yerleştirildiğinde veya dünyadan kaldırıldığında anlatım desteği
  • Daha yavaş tek oyunculu FPS hayranları için – Daha yavaş yanıt eğrileri, nişan alma konusunda biraz daha hassas olduğunuzu hissettirme eğiliminde olduğundan, Varsayılan, Düşük veya Orta Giriş Yanıtı Ön Ayarlarına göz atın
  • Düşmanlar artık dost ateşinden kaçınmak için yeniden konumlanıyor
  • Yakınlarda duran diğer oyuncularla Layla’nın Asansörünü çağırmak
  • Yerleşme görevi sırasında Anna Creelman artık oyuncunun tabancasını, av tüfeğini ve saldırı tüfeği mühimmatını dolduracak
  • Lobi etiketlemesi artık Tek Oyunculu ve Çok Oyunculu arasında görsel ve işitsel olarak ayrım yapıyor
  • Light’s Out başarısı artık çok oyunculu modda yalnızca Lost in the Fog görevi aktifse verilecek Aşağıdaki (çok uzun) yama notlarına göz atabilirsiniz:

    Performans ve Kararlılık

    • Xbox Series X|S’te Performans Modu Etkinleştirildi
    • Yeşil bir yayıcı kullanan manzaralar, geceleri o kadar parlak olmayacak şekilde ayarlandı
    • Ana Menünün Sistem ipucu yalnızca “Sistem”i görüntüler ve hem Ana hem de Sistem menülerinde “Sistem”i anlatır
      • Bethesda
      • AMD GPU’larda çözünürlük değişimiyle ilgili grafiksel bozulma sorunu giderildi
      • Ayarlar menüsünün tüm sayfalarındaki “Geri” ve “Arkadaşlar” menü kontrollerini anlatır
      • Metin giriş alanı açık olduğunda destek
      • Bribón düşürüldüğünde ekran dışı bir gösterge eklendi

        Ne bilmek istiyorsun

        • Redfall, Arkane Austin tarafından geliştirilen ve Bethesda Softworks tarafından yayınlanan bir vampir avlama nişancı oyunudur
        • Old Town ve Sedgewick mahallelerine yeni Vampir Yuvası doğuşları eklendi

        Çevre

        • Haritaya Burial Point bölgesine ve Redfall Commons bölgesindeki diğer yerlere referanslar eklendi
        • Psişik uzay kelebekleri, sis cepleri, Kara Güneş’in parlayan arması ve çeşitli su efektlerinin görsel doğruluğu iyileştirildi
        • Oyun davetlerini ve arkadaşlık isteği bildirimlerini anlatır net Arkadaşlarını Ekle” alt menüsündeki Kullanıcı Adı giriş alanına odaklandıklarında “Enter’a Basın” uyarısının alınması sorunu düzeltildi Kısa süre içinde tüm değişikliklere dalmayı ve bunları test etmeyi sabırsızlıkla bekliyorum, ancak artık Xbox birinci taraf grubunun bir parçası oldukları için bu deneyimin bu geliştiriciler için bir ders olabileceğini umuyorum
        • Gece boyunca görünürlüğü kolaylaştırmak için vampir ve insan NPC’lerine hafif veya yansıtıcı giysiler eklendi
        • Yeni oyuncuların oyunun erken safhalarındaki kaynaklarını korumasına yardımcı olmak için İtfaiye İstasyonunun etrafındaki bölgelerde cephane alımları artırıldı
        • Hem Redfall Commons’ta hem de Burial Point’te oyuncu navigasyonu ve çarpışmada iyileştirmeler yapıldı
        • Bribón’un artık Robot Kaya becerisi etkinken Siren’i kullanırken yakındaki düşmanları şok etmesi garanti ediliyor

      Oynanış

      • Varsayılan Nişan Alma Yardımı ve Ölü Bölge ayarlarında çok sayıda iyileştirme ve oyuncuların bu ayarları hem Kontrol Cihazı hem de Klavye/Fare için özelleştirmesi için daha fazla seçenek
      • Bethesda Net Güncellenmiş Sözleşmesinde Anlatım Desteği
      • “Çapraz Oyun Arkadaş Ekle” alt menüsü için Kullanıcı Adı giriş alanı desteği
      • Cephane satın alma işleminin okunabilirliği iyileştirildi
      • Metinden Konuşmaya kısayol tuşu artık etkin olduğunda her zaman görüntüleniyor
      • Kilitli bir zorluk seçerken, ekranda zorluk türü “Kilitli” olarak açıklanır
      • Remi’nin Misket Bombası C4 patlamaları hızla art arda patlıyor
      • Kahraman yeteneklerinin merdivenler, ölüm sisi, elektrik çarpması ve daha fazlası gibi çevresel faktörlere rağmen düzgün şekilde tetiklenmesini desteklemek için çeşitli düzeltmeler yapıldı
      • Oyuncu raporları artık gönderim sırasında bir yükleme göstergesi gösteriyor
      • AMD FSR 2
      • Oyuncular Redfall Commons ve Burial Point’teki giriş görevlerini tamamladıktan sonra, Tarihi İşaretler artık Haritada kilitli durumda görüntülenecek
      • Redfall’ın en son yaması, Xbox Series X ve Xbox Series S’de vaat edilen 60 FPS performans modunu ekleyerek konsol oyuncularına daha sorunsuz bir deneyim seçeneği sunuyor
      • Ayrıca gizli kaldırmalar, kontrol cihazı ayarı iyileştirmeleri ve daha fazlası da var
      • Hem dijital hem de analog girişler olmak üzere tüm düğmeler ve bağlantılar için vurgulu destek
        • Kaydırma çubuğuna odaklanmayı belirtmek için Arşive ikincil bir duyusal yöntem eklendi
      • Bir yüzeyin üzerinden geçilebildiğinde veya örtülebildiğinde artık HUD’da Vault ve Manto göstergeleri görüntüleniyor

        Arkane Austin ve Bethesda Softworks Paylaşıldı Cuma günü, Xbox Series X|S oyuncuları için vaat edilen 60 FPS performans modunu getiren Redfall’ın en son güncellemesinin kullanıma sunulduğu duyuruldu ”

        Analiz: Terk edilmediğini görmek güzel

        Açıkçası bu özelliklerin birçoğunun Redfall ilk piyasaya sürüldüğünde mevcut olmasını dilerdim, ancak Arkane Austin ve Roundhouse Studios’taki geliştiricilerin oyundan vazgeçmedikleri veya sadece vaat edilen performans seçeneğini sunup hemen geri dönmedikleri için memnunum

      Daha fazla vampir öldürmeden önce iyileştirmeler bekleyen oyuncular sevinebilir

    • Pusula işaretleyicilerinde ve hedef arama alanlarında daha tutarlı davranacak işlevsel iyileştirmeler
    • Redfall, bu yılın başlarında Xbox Series X|S ve Windows PC’de piyasaya sürüldü ve oyuncular hatalar ve performans sorunlarıyla ilgili çok sayıda şikayette bulundu
    • Geniş bir donanım yapılandırması yelpazesinde iyileştirilmiş bilgisayar performansı ve kararlılığı
    • Birkaç uç durum bellek çökmesine değinildi Unutulmaz açık dünya, baş döndürücü sisleri, mükemmel ışıklandırması ve 30 FPS kare hızı tartışmasını körelten etkileyici çekim mesafeleriyle atmosferi sızdırıyor
    • İyileştirilmiş oyuncu ping görünürlüğü
    • Kırpılma ve diğer animasyon sorunlarını önlemek için dergilerin ölçeği ve konumlandırılması iyileştirildi net hesabı Yardım menüsü artık doğru anlatımı destekliyor
    • Bethesda
    • Kahraman Seçimi ve Sistem Seçimi menülerinde gezinme kontrolü desteği