Valve bile Steam'in en büyük sürprizlerini beklemiyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

Valve bile Steam'in en büyük sürprizlerini beklemiyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

Peterson, “Steam’de büyük başarı yakalayan oyunlar bizi her zaman şaşırtıyor” diyor ”

Tüplü dalış ve suşi yapımı örneğine dönecek olursak, Dave the Diver’ın oyuncu sayısı piyasaya sürüldükten hemen sonra kesinlikle arttı, neredeyse 100

Steam Görünürlüğü: Oyunlar Oyunculara Nasıl Sunulur adlı videoda Peterson, çoğu oyun platformda patladığında bizim gibi Valve’ın da şaşırdığına dikkat çekiyor 000 eşzamanlılık zirvesine ulaştı ve bu da kimsenin geleceğini tahmin etmediği başka bir oyundu


Valve bu devasa şeylere en az sizin kadar şaşırdı Buhar PC oyun dünyasının en büyük mağazasının arkasındaki şirket, sizi bir sonraki favori oyununuza bağlamak için hem oyuncu alışkanlıklarını hem de özel seçilmiş bölümleri nasıl kullandığını ayrıntılarıyla anlatan 25 dakikalık bir video yayınladığından, birdenbire ortaya çıkan popüler oyunlar Artık Steam’de bulunmayan Dark and Darker bile oyun testi sırasında 70

Algoritma, Valve’ın PC’de oynamaktan hoşlanacağınızı düşündüğü şeyleri size tam olarak göstermek amacıyla, oynadığınız oyunları, incelediğiniz oyunları ve kitaplığınızda bulunanları büyük ölçüde yansıtır Algoritmik görünürlük, oyuncuların ilgi alanlarına göre kişiselleştirilirken, seçilmiş özellikler her oyuncu tarafından görülür

Peterson ayrıca Steam’de oyunculara oyunları gösterecek “tek bir algoritmanın” bulunmadığına da dikkat çekiyor

Platform hakkında daha fazla bilgi edindiğinize göre artık Steam’e geri dönmek istiyorsanız, şu anda PC’de mevcut olan en iyi ücretsiz Steam oyunlarının yanı sıra tüm vitrinlerde mevcut olan en iyi ücretsiz oyunları bir araya getirdik

Bu, Steam İş Ekibi’nden Eric Peterson tarafından sunulan yepyeni bir Steamworks Geliştirme videosundan geliyor; bu video, Valve’ın, oyunculara sevmeleri gereken oyunları sunmak için oyuncu odaklı algoritmalar ve Steam tarafından seçilmiş listelerin bir kombinasyonunu nasıl kullandığını tam olarak ayrıntılarıyla anlatıyor 00 eş zamanlı oyuncuyla zirveye ulaştı ve bir süreliğine Steam grafiklerinin güçlülerini geride bıraktı İyi bir oyun bizi şaşırttığında bunun Steam’in düzgün çalıştığının bir göstergesi olduğunu düşünüyoruz “Steam her hafta, adını bile duymadığımız veya popüler olacağını asla tahmin edemeyeceğimiz oyunları otomatik olarak seçiyor Dave the Diver gibi son Steam lansmanları bunun mükemmel bir örneği ve Valve bunun ne zaman olacağını nasıl tahmin edemiyor

Peterson, Valve mağazasının hem algoritmik görünürlüğü hem de seçilmiş özellikleri nasıl kullandığını açıklamaya devam ediyor Bunun yerine Valve, oyunları Steam’de görünür hale getirmek ve oyuncuların ilgi alanlarına odaklı hale getirmek için birden fazla yöntem kullanıyor, böylece her oyuncu kendi tercihlerini yansıtan bir vitrine sahip oluyor

“Oyuncuların heyecan duyduğu şeylerden güç alan hit oyunlar organik olarak ortaya çıkıyor Biz PCGamesN olarak Peterson’un sözlerini aşağıya aktardık Steam satışları büyük bir yardımcı olabilir, ancak Valve’ın beğendiğinizi düşündüğü oyunları öne çıkarmanın çok özel bir yolu var ve artık bu süreç hakkında çok daha fazla şey biliyoruz

Her yıl en iyi PC oyunları listesine giren bu kadar çok oyun varken, herhangi bir anda Steam’de ne oynanacağını bilmek zor olabilir

Örneğin, algoritma, tavsiye olarak oynadığınız oyunlarla aynı etiketlere sahip popüler oyunları sunacak, seçilmiş özellikler ise ana Steam mağazası sayfasının üzerindeki evrensel banner gibi şeyleri içerecektir



oyun-2