Modern Warfare 3 sezon öncesi yaması ilerleme ve Zombiler ile ilgili güncellemeler getiriyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri

Modern Warfare 3 sezon öncesi yaması ilerleme ve Zombiler ile ilgili güncellemeler getiriyor - Dünyadan Güncel Teknoloji Haberleri
  • Forvet (Hafif Makineli Tüfek)
  • Maksimum hasar menzili 9 m’den 19 m’ye (+%114) çıkarıldı

    Sezon öncesi yama notları Görev Çağrısı: Modern Savaş 3 Çok oyunculu modu, Zombi modunu, ilerlemeyi ve daha fazlasını ele almayı amaçlayan bir sürü değişikliğin ayrıntılarını içeren güncelleme şu anda yayında

  • Ghoulie Kamuflajı ayarlandı (MW2) karanlık ortamlarda aşırı derecede parlak olmasını önlemek için
  • Genel
    • Essence artık saklanamaz

    Avantajlar

    • Mühimmat Eldivenleri – El Bombalarının pişirme süresindeki belgelenmemiş azalma kaldırıldı
  • Silahlar

    • Paket-A-Punch
      • Pack-A-Punch Seviye III’ü yanlışlıkla Pack-A-Punch Seviye IV olarak gösteren etkileşim ve kullanıcı arayüzü sorunu giderildi 56 ve DG-58’in ölümcüllüğünün azaltılmasıdır
      • Mevcut seçimle uyumlu olmayan eklentiler artık bir Silahla donatılamaz

    istikrar

    Tatil sezonuna hazırlanmak için neden göz atmıyorsunuz? bizim Kara Cuma video oyunu fırsatları En iyiler için seçtiklerimizle birlikte harika fırsatlar için merkez Kara Cuma oyun fırsatları?

    Görev Çağrısı: Modern Savaş 3 sezon öncesi yama notları

    Kararlılık ve Performans

    • Silah Mücadelelerini görüntülerken meydana gelebilecek bir çökme çözüldü
    • Striker 9 (Hafif Makineli Tüfek)
    • Maksimum hasar 32’den 27’ye (-%16) düşürüldü
    • Nişan alma süresi 275 ms’den 225 ms’ye (-%18) düşürüldü
    • Orta-orta hasar 33’ten 36’ya (+%9) yükseltildi
    • Ateşe kadar koşma süresi 210 ms’den 231 ms’ye (+%10) çıkarıldı
    • Bacak ve ayak hasarı çarpanları 1x’ten 0,9x’e düşürüldü
    • Bu denge geçişinin öne çıkan özelliği FR 5
    • Yeni istiflenen öğelerin, satın almaların veya şemaların, takas öğesi menüsü etkileşimine tabi tutulan önceden satılan öğelerle değiştirildiği ve dolayısıyla kaybolduğu bir sorun giderildi

    Düşmanlar

    • zombiler
      • Zombilerin ortaya çıkma önceliği, yerde daha fazla ortaya çıkmayı destekleyecek şekilde ayarlandı
    • Durdurucu
      • Paralı Asker Konvoyunu Yok Et artık tamamlanmayı doğru bir şekilde takip ediyor
      • Orta hasar 35’ten 33’e (-%6) düşürüldü
      • Boyun hasarı çarpanı 1,4x’ten 1,1x’e düşürüldü
      • Bugünkü güncelleme, daha önce uygulanan bu değişikliği yansıtacak kullanıcı arayüzü değişikliklerini içeriyor

      Çok Oyunculu UIX

      • Artık galibiyetler, Günlük Mücadeleleri tamamlamadan Armory Kilit Açma işlemlerini ilerletecek 56 (Saldırı Tüfeği)
      • Maksimum hasar 44’ten 43’e (-%2) düşürüldü
      • Nişan alma süresi 240 ms’den 260 ms’ye (+%8) çıkarıldı

      Silahlar

      • Holger 556 (Saldırı Tüfeği)
      • Kafadan vuruş hasarı çarpanı 1,4x’ten 1,3x’e düşürüldü

        Ayrıca ilerleme menüsündeki XP gereksinimleri için artık “belirli koşullar altında negatif değerler olarak gösterilmemesi” gereken bir hata düzeltmesi de var ve mevcut seçimle uyumlu olmayan eklentiler artık bir silahla donatılamaz

      • Kafadan vuruş hasarı çarpanı 1,5x’ten 1,4x’e düşürüldü

      UIX

      • Hata düzeltmeleri
      • Oyuncuların henüz kilidini açmadıkları Silah Kamuflajlarını kuşanmasına olanak tanıyan bir açık kapatıldı
      • Boyun, üst gövde, kol ve el hasarı çarpanları 1,1x’ten 1x’e düşürüldü
      • Uzak-orta hasar 27’den 33’e (+%22) yükseltildi

        Bazı dikkate değer özellikler arasında, Silah Mücadelelerini görüntülerken meydana gelebilecek bir çökmenin çözümünün yanı sıra, oyuncuların Günlük Mücadeleleri tamamlamasını engelleyen, artık düzeltilen Armory Kilit Açmalarını yansıtacak bir kullanıcı arayüzü değişikliği yer alıyor

        • Oyuncular, çatılarda ve daha yüksek rakımlarda daha az ortam Zombi ortaya çıkmasını bekleyebilirler
        • Arazi – Netliği artırmak için Lodge’un pencerelerindeki kir azaltıldı
    • Terminal Sonuçları
      • Tüm Paralı Askerler
        • Paralı askerlerin Oyuncu Zırhına verdiği hasar azaltıldı
        • Ateşe kadar koşma süresi 294 ms’den 206 ms’ye (-%30) düşürüldü
        • Ateşe kadar koşma süresi 210 ms’den 231 ms’ye (+%10) çıkarıldı

          Düşmanlara gelince, Zombilerin ortaya çıkma önceliği, zeminde daha fazla ortaya çıkmayı destekleyecek şekilde ayarlandı ve oyuncular artık “Çatılarda ve daha yüksek rakımlarda daha az ortam Zombisinin ortaya çıkmasını bekliyoruz

        • Orta-orta hasar 40’tan 36’ya (-%10) düşürüldü

        Makyaj malzemeleri

        • M4 için Yusufçuk Planı (MW2) artık tüm platformlarda beklendiği gibi görünecek Artık her iki Silahın da bir düşmanı tek bir 3 mermilik seri ateşle öldürmek için iki kafadan vuruş yapması gerekecek DG-58 (Saldırı Tüfeği)
        • Maksimum hasar 44’ten 40’a (-%9) düşürüldü

        Haritalar

        • Raydan çıkma – Kontrastı artırmak ve görünürlüğü artırmak için çevresel sis ayarlandı
        • Hata düzeltmeleri
        • Oyuncular artık Saha Yükseltmeleri ve Sosyal menüler arasında geçiş yaparken grafik bozulmasıyla karşılaşmayacak
    • Perk-A-Cola’lar
      • Mezar Taşı Sodası
        • Bir oyuncunun son savunmadayken dışarı çıkması durumunda mezar taşları artık bir sonraki oturumda görünmeyecek Ek olarak, bu değişiklikler Hafif Makineli Tüfeklerin sınıf için amaçlanan hedefe yönelik tutarlılığını ve uygulanabilirliğini geliştirmeyi amaçlamaktadır
        • Üçlü Öldürme ve Dörtlü Öldürme gerektiren Haftalık Mücadeleler artık düzgün bir şekilde tamamlanmayı izleyecek
        • İlerleme menüsündeki XP gereksinimleri artık belirli koşullar altında negatif değerler olarak görüntülenmeyecek takım hedefi öldürür

        zombiler Oynanış

        • Görevler
          • Kaleyi Fırtına Et
            • Savaş Lordu öldürme kredisi artık takıma dayalı ve gerekli görev öğesi artık takımınızın bir üyesi hedefi öldürdüğünde ortaya çıkacak
            • AMR9 (Hafif Makineli Tüfek)
            • Alt gövde, alt kol ve el hasar çarpanları 1x’ten 1,1x’e çıkarıldı

            İlerleme Zorluklar

            • MTZ-556 (Saldırı Tüfeği) için Yaldızlı Kamuflaj mücadelesinin açıklaması, amaçlanan gereksinimleri doğru şekilde yansıtacak şekilde güncellendi
          • Kalkanlı Askerler
            • Kalkanlı Askerler artık devreye girdiğinde daha yavaş bir atış hızına sahip
            • Zil Maymunlarının kullanımına ilişkin çeşitli istismarlar kapatıldı
            • Skor serilerinin kopyalanmasına izin veren bir istismar kapatıldı

              ‘Interceptor’da, bir Paralı Asker Konvoyunu yok etmek artık “tamamlanmayı doğru bir şekilde takip ediyor”, dolayısıyla konvoydaki bir paralı askerden anahtar kartı almak artık her zaman görevin tamamlanmasına sayılacak

            • Nişan alma süresi 240 ms’den 230 ms’ye (-%4) düşürüldü
            • Konvoydaki bir paralı askerden Anahtar Kartı almak her zaman görevin tamamlanmasına dahil edilecektir
            • Minimum hasar 36’dan 33’e (-%8) düşürüldü
            • Io Operatörünün görünmesini engelleyen bir sorun giderildi (MW2) beklendiği gibi dinamik olarak değişmekten

              Activision, 6 Aralık’ta Birinci Sezonun lansmanı öncesinde yayınlandı yama notları Dün (21 Kasım) mevcut sezon öncesi için yapılan bu güncellemede ana odak noktası çeşitli oyun modlarına değişiklikler eklemenin yanı sıra oyunun istikrarını ve performansını iyileştirmeyi amaçladı

            • Patlama gecikmesi 100 ms’den 120 ms’ye (+%20) çıkarıldı

              Zombi modunda pek çok değişiklik yapıldı, örneğin ‘Kaleye Fırtına’ görevi, Savaş Lordu öldürme kredisi artık takım bazlı ve Activision bazı şeyleri değiştirdi, böylece gerekli görev öğesi artık bir oyuncunun ekibinin bir üyesi olduğunda ortaya çıkacak

            • Oyuncuların, kilidi açıldıktan sonra Borealis Silah Kamuflajını donatmalarını engelleyen sorun giderildi
            • FR 5